czwartek, 25 października 2012

W. o pomadkach wszelkiego rodzaju

Dzień dobry :)
Powoli, ale bardzo powoli zaczynam ogarniać ten portal, szykuję się do stworzenia własnego szablonu, choć wiem, że łatwo nie będzie :)


Dziś będzie trochę o mazidłach do ust. Nie posiadam ich za dużo, bo średnio lubię mieć pomadkę na ustach, ale czasem wpadnie mi w ręce ładny kolor i nie umiem odpuścić, więc kupuję.

Na zdjęciu u góry od lewej:
Essence 44 Almost Famous
Bell numer 129
Catrice C02 Nude Alarm (dorwany na promocji w Naturze)
Miss Sporty 050 Rosy Cheeks
Eveline 451 Aqua Platinum (ponoc pomadka ultra-nawilżająca, ale jakoś tego nie zauważyłam)
Eveline 625
Inglot 413

Swatche:



Pośród pomadek mam ulubieńców dwóch. Są w miarę lekki,e więc nie czuje się jakby mi ktoś wytapetował usta. No i mają cudowne kolory. Tuturutu (fanfary) :



Rimmel lasting finish by Kate - numer 22
KOBO 109 Tangerine Rose

I standardowo moja ręka


Nie wysuszają ust, mają intensywne kolory i sa naprawde bardzo trwałe.
Z ręką na sercu, polecam!

Ah co mi tam! Moja facjata z rimmelem na ustach :)

8 komentarzy:

  1. Też uwielbiam pomadki Rimmel od Kate Moss :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niezła kolekcja ;) moje ulubione to catrice ale te z rimmela też lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor piękny niestety trzeba dobrze nawilżyć usta przed nałożeniem, bo ciężko się rozprowadza.
    Ale generalnie jest wporzo! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam inglota taki pudrowy roz i szczerze moim zdaniem beznadzieja

    ale kolorki sliczne zwlaszcza na twoich ustach

    Lubisz pastelowe sweterki ? U MNIE DO WYGRANIA ! miętowy, pleciony

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor super, ale kurcze, to wysuszanie mnie przemęcza.
    Dziękuję ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować te pomadki, które polecasz, bo prezentują się bardzo ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też ostatnio dorwałam te pomadki od Kate Moss i jak na razie jestem na tak:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się zacieszam, że u mnie jesteś :)
Zapraszam do komentowania :)